Vrijdag 17 januari - Reisverslag uit Legian, Indonesië van Roel Veer - WaarBenJij.nu Vrijdag 17 januari - Reisverslag uit Legian, Indonesië van Roel Veer - WaarBenJij.nu

Vrijdag 17 januari

Door: Roel

Blijf op de hoogte en volg Roel

17 Januari 2014 | Indonesië, Legian

Vrijdag alweer,gaat snel maar ook nog veel in het vooruitzicht.
Vandaag een relaxte dag genomen en ons laten vervoeren naar een rustig strand met een rustige zee waar je heerlijken kon zwemmen.Danur heet deze plek en ligt aan de andere zijde van de landtong, waar wij zijn.
Vanuit deze plek kan je een ander eiland zien Nusa Penida eiland.
Het plan is volgende week daar te gaan snorkelen.
Eind van de middag terug naar ons resort waar de tickets werden gebracht evenals mijn zonnebril,prima in orde gebracht .
Na nog wat na praten met Marcel,tijd voor de maaltijd.Deze keer bij een goed Balinees restaurant..was prima.
Ondertussen werd Peter door Lawan gebeld via Skype om te zeggen dat haar tickets ook in orde zijnWij zien haar volgende week in Bangkok .
Niet veel belevenis vandaag maar morgen is de Harley dag dus een mooi vooruitzicht .
Groet,paenpeter

• 17 Januari 2014 - 15:08

Diny Van Loo:

Hallo vakantiegangers,

Leuk om te lezen hoe het jullie vergaat. Ik zie dat jullie gaan snorkelen bij Nusa Penida: hebben Han, Lars en ik 2 1/2 jaar geleden ook gedaan en dat was echt supermooi! De tocht ernaartoe was ook al een belevenis (als ik met goed herinner moesten we vrij vroeg op), en het eiland zelf is ook heel aardig. Er wordt aan zeewierteelt gedaan, maar vooral de onderwaterwereld was prachtig. Als je een waterdichte camera hebt: meenemen, is een aanrader. Wij hadden een wegwerp Kodakje gekocht, en daar is de kwaliteit niet echt super van helaas, maar wel een grappig aandenken.

Heel veel plezier morgen op de Harleys. Ik ben - als Kawasaki VN Classic 800 rijder een beetje jaloers...

Groetjes,
    Diny