24 januari 2014 - Reisverslag uit Legian, Indonesië van Roel Veer - WaarBenJij.nu 24 januari 2014 - Reisverslag uit Legian, Indonesië van Roel Veer - WaarBenJij.nu

24 januari 2014

Door: Roel

Blijf op de hoogte en volg Roel

24 Januari 2014 | Indonesië, Legian

Vandaag de laatste dag op Bali ,rustige dag dachten wij om enigzins op adem te komen en de reis naar Thailand voorbereiden.
Echter Peter was niet erg in z'n hum vanmorgen en werd niet bepaald fit wakker.Blijkt een allergie te hebben opgelopen doordat hij zijn brede borst door de zon aangetast had behandeld met kamille bloemextract.Dus naar de dokter die hem al bij voornaam kent.Wel een prima arts maar erg lang van stof.Advies behandeling een Coctail injecties,pillen,crème was de uiteindelijke behandeling.was niet goedkoop.
Heeft wel resultaat,jeuk weg dus rustiger nu.Verder moet de tijd helen.
Vanavond toch nog de stad in om voor mij een grotere rugzak te kopen want we slaan iets te veel in blijkt.Daarvoor nog op het strand een prachtige zonsondergang kunnen filmen waarbij ook een regenboog was te ziien.Foto,s volgen nog.Ons thuis laten brengen met een rijtuig.Fjord ervoor die constant in draf de weg naar huis moest afleggen,beetje zielig wel.Maarja, weer wat inkomsten voor de menner denken we dan maar.
Morgen verder.

• 24 Januari 2014 - 17:47

Jr:

Jullie spelen wel ziekenhuisje zeg....
    De dokter heeft vast een leuke assistente....

Gelukkig hebben ze daar overal wat voor.
    Uitkijken met alles wat wordt aangeboden dus. Wij Europeanen zijn niet tegen alles wat de tropen brengt opgewassen...

Nu gelukkig naar bekend terrein, Thailand....

De fotoos zijn prachtig, vooral van de vlinders en vliegende honden..

Hier alles ok, Megan heeft de bof, dat is wel sneu. Is al een week ziek thuis..
    Kan een oppepper gebruiken....

Groet aan ieder,
    Roel jr en Karin...

• 25 Januari 2014 - 10:11

Riet:

het zit jullie niet mee wat dokteren betreft maar ook voor deze arts een extra inkomen met zijn pillen, crème en injecties. beterschap en groetjes. Riet.