Januari 25 2014 - Reisverslag uit Buriram, Thailand van Roel Veer - WaarBenJij.nu Januari 25 2014 - Reisverslag uit Buriram, Thailand van Roel Veer - WaarBenJij.nu

Januari 25 2014

Door: Roel

Blijf op de hoogte en volg Roel

25 Januari 2014 | Thailand, Buriram

Vandaag dus vertrokken vanuit Bali.Zes uur op staan en ontbijten,nog even afrekenen en daar staat Pony onze gids van de tweedaagse autotour om ons naar het vliegveld te brengen.Alles goed geregeld en ruim op tijd maar dan wat een gedoe bij de veligheidscontrôle.Je wordt wel vier,,vijf keer gecheckt en langs de contrôles.Zakken leeg,riem af,je kent het wel maar op Schiphol is 1 x wel genoeg,niet hier.
Ik alles in het bakje gedaan maar de pieper bleef steeds afgaan.
Wat is dit nou,bleek mijn heup te zijn en dit was de eerste keer dat erop gereageerd werd.Toch een vreemde gewaarwording want je staat daar helemaal niet bij stil.Was verder geen probleem, gelukkig.Vliegtuig een uur te laat,dus wachten,ook nog een uur tijd verschil met Thailand waar Wan ons opwachtte met haar neef Mie al meer dan drie uur, maar het weerzien was leuk.
Mie had een auto gehuurd en was de chauffeur voor nogeens een tocht van ruim vier uur naar ons hotel in de buurt van de familie van Wan waar we morgen op visite gaan..
Nu moe en slaperig,even onder de douche en op naar morgen.

• 26 Januari 2014 - 02:23

Peter:

Leuk Pa, groet van Wan en mij uit kamer 210 aan de overkant!
    Ga je mee ontbijten en op weg naar de familie van Wan om kado's te brengen en de landerijen te bekijken?