16 februari 2014 - Reisverslag uit Phi Phi-eilanden, Thailand van Roel Veer - WaarBenJij.nu 16 februari 2014 - Reisverslag uit Phi Phi-eilanden, Thailand van Roel Veer - WaarBenJij.nu

16 februari 2014

Door: Roel

Blijf op de hoogte en volg Roel

16 Februari 2014 | Thailand, Phi Phi-eilanden

Gisteren een ontmoeting gehad met Govert in Kata.
Govert is de hotyoga leraar waar Peter vier jaar geleden mee in kontakt is gekomen.
Deze Nederlander heeft zich in Kata gevestigd,een Hotyoga school opgestart waar mensen vanuit de hele wereld naar toekomen.
Succesvolle ondernemer met een Thaise vrouw.Heeft afgelopen jaar een mooi huis gebouwd wat wij mochten bewonderen.
Voor Peter was deze ontmoeting waardevol ,wilde mij ook graag laten zien waar hij vier jaar geleden Lawan heeft leren kennen.
Samen met Govert zijn vrouw en nog een kennis zijn wij op het strand eerst een fruit schaal gaan eten,daarna gaan zwemmen in zee,heel gezellig en heerlijk om te doen.Wij mochten ons douchen in Goverts nieuwe huis waar Peter ook nog maar even het zwembad in dook.Na nog op zoek te zijn geweest naar olifant schoenen wat niet is gelukt want deze zijn tegenwoordig verboden in Thailand , is Peter een les Hotyoga gaan doen en ik een biertje gaan drinken op strand.Navde les hebben we de dag afgesloten met een gezamenlijk etentje.
Deze dag beleefd alsof je op een paradijselijk stukje Thailand bent geweest,echt heerlijk om hier te mogen wonen.
Vandaag de 16e verkast van Pathong naar Phi Phi zo mogelijk nog Paradijselijker.

• 16 Februari 2014 - 17:01

Riet:

Kijk iedere dag naar jullie reisbeschrijving, zal het missen als jullie weer terug zijn. Geniet er nog van want deze laatste week is zó voorbij.Gr.