Woensdag - Reisverslag uit Legian, Indonesië van Roel Veer - WaarBenJij.nu Woensdag - Reisverslag uit Legian, Indonesië van Roel Veer - WaarBenJij.nu

Woensdag

Door: Peter

Blijf op de hoogte en volg Roel

15 Januari 2014 | Indonesië, Legian

Hallo allemaal (wij zijn onder de indruk van het aantal vrienden en relaties dat ons volgt) (moeten op onze woorden gaan letten, haha)

Gisteren na het winkelen is er weer van alles gebeurd en ik denk dat Pa nu wel geland is in Indonesië. We hebben aan het strand vis gegeten en een show gezien en zijn daarna naar de Skygarden club gegaan. Eerst nog diverse Billabong spulletje gekocht. In de club bleken 4 zalen te zijn met heel erg veel lawaai dus daar zijn we niet lang gebleven. Vandaag komt de agent van 333Travel ons vertellen hoe de excursies in elkaar zitten. We denken aan een trip naar Java, de Borobudur, een Harley tocht naar een krater en een auto rit naar Lovina.

Internet en het opladen van bestanden vanuit onze camera's is een groot probleem dat ik niet opgelost krijg dus alle mooie foto's houden jullie tegoed.

Het is heerlijk om samen hier te zijn 58 en 78.

Ik heb ook gehoord dat ik op 1 maart een nieuwe baan heb.

Het leven is een feest (op dit moment).

Pa heeft echter overigens ook vernomen dat Marja (vriendin Pa) naast haar vader en moeder nu ook recent een vriendin heeft verloren. Dat was een moeilijk moment.

Ik zal nog wat foto's opladen als het lukt. Verder gaan we vandaag naar de kapper en een massage nemen.

Groet,

Peter

  • 15 Januari 2014 - 10:01

    Irene:

    Gefeliciteerd met je baan!!!!

  • 15 Januari 2014 - 14:47

    Roel:

    Nou dat klinkt goed zeg!
    Peet gefeliciteerd met de nieuwe job! mooi zo!
    Jr.

  • 15 Januari 2014 - 16:06

    Loes:

    Goh wat leuk dat jullie dit doen! Als ik het eerder gelezen had had ik jullie misschien nog kunnen helpen met contacten op Java. Zijn jullie op eigen houtje of met een reisgezelschap? Nog heel veel genieten samen! Hartelijke groeten, Loes

  • 16 Januari 2014 - 11:14

    Marja:

    Hoi Peter en Roel,
    Ben erg blij dat jullie het zo naar jullie zin en van alles genieten en van elkaar!

    Ook fijn dat je het overlijden van mijn lieve vriendin hebt genoemd. Het is niet te bevatten. Ze was pas 66 jaar!

    Verdriet en vreugde liggen dichtbij elkaar en ik wil je dan ook van harte feliciteren met je nieuwe baan. Echt top! Ik denk dat je nu nog meer kunt genieten van jullie trip!

    Lieve groetjes,
    Marja

Tags: clubs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Legian

Roel

Senior dansfanaat

Actief sinds 13 Jan. 2014
Verslag gelezen: 290
Totaal aantal bezoekers 25148

Voorgaande reizen:

10 Januari 2014 - 23 Februari 2014

Bali, Thailand, Vietnam

Landen bezocht: