Thuis - Reisverslag uit Alphen aan den Rijn, Nederland van Roel Veer - WaarBenJij.nu Thuis - Reisverslag uit Alphen aan den Rijn, Nederland van Roel Veer - WaarBenJij.nu

Thuis

Door: Peter en Roel

Blijf op de hoogte en volg Roel

23 Februari 2014 | Nederland, Alphen aan den Rijn

Na een zeer lange reis, 29 uur, in martelende stoelen, eindelijk thuis.

Pa maakt het verslag als hij weer fris is.

Het was geweldig.

Even wat statistieken:

Dit dagboek is 2847 keer bekeken.

Hotels 13
Blogs 42
Excursies ?
Arts 2
The day after,
Gisteren dus weer thuis van een geweldige reis door een deel van Azië.Begonnen in Bali twee weken met een bezoek aan Java voor twee dagen.Daarna Thailand met een bezoek aan de familie van Lawan in Buriram.Daarna en week Bangkok. Vietnam werd de volgende bestemming en terug naar Thailand Puhket voor de eilanden reeks.
Geweldig veel indrukken opgedaan,kennis gemaakt met de verschillende culturen en leefgewoonten in deze landen.
Door iedere dag een Blogger te schrijven was onze reis goed te volgen en wij hadden de indruk dat wij druk werden gevolgd.
In de statistieken werden wij gemeld als de de meest aktief zijnde reizigers.

Weer thuis,uitpakken van de souveniertjes waarbij de verhalen die daarbij horen,als vanzelf naar buiten komen.
De uitgedeelde souveniertjes werden alom gewaardeerd dus dat is leuk.
Blijkt dat ik voor mijzelf toch wel heel veel Arts heb verzameld.
Je raakt dan ook onder de indruk van de verfijnde technieken van de Aziatische kunst en dan is verleiding moeilijk te weerstaan om iets van deze verfijnde kunst,aan te schaffen.

De laatste Blogger,rustig aan weer wennen aan het thuis zijn.
Wat blijft zijn de indrukken die wij hebben opgedaan op deze reis en dat is een geweldig cadeau.